خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 11:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی مطرح کرد:

ضرورت تامین نیروی متخصص بیهوشی و رادیولوژی برای بیمارستان رازی ماهنشان

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس دوازدهم، از قول رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان جهت تامین نیروی متخصص بیهوشی و رادیولوژی برای بیمارستان رازی ماهنشان خبر داد.

سید جمال موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان نحوه پیگیری برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود، گفت: برغم پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان 5 تخصصی رازی ماهنشان فاقد نیروهای متخصص متناسب با نیاز این منطقه است و این در حالی است که نبود یک متخصص، فعالیت سایر متخصصان را نیز با مشکل مواجه می‌کند کما اینکه نبود متخصص بیهوشی مانع از انجام عمل جراحی در این بیمارستان می‌شود.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما تامین نیاز این بیمارستان به نیروی متخصص را به طور جدی پیگیری کردیم و در نهایت رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان قول داد که حداقل برای یک روز در هفته متخصص بیهوشی و رادیولوژی در این مرکز مستقر شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور کرد: متاسفانه کمبود پزشک عمومی در مراکز بهداشت روستاها از دیگر نیازهای این منطقه است که مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است و امیدواریم با توجه به پیگیری‌هایی که تاکنون داشته‌ایم وزیر بهداشت تدبیری در این زمینه بیندیشد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 380350
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار